review : slakkenslijmgel van de action

Geplaatst op

Ja , ja ik weet het er zijn al duizende  reviews over dat kleine potje slijm gemaakt , dus er kan zeker nog eentje bij . Ik had er zelf ook al heel veel over gehoord en over gelezen en de meningen waren redelijk verdeeld , sommige vonden het een prachtig en ideaal product andere vonden het dan weer nutteloos en slecht , vandaar mijn mening . Ik heb nu denk ik toch al een maand dat potje in mij kamer staan en telkens als ik opsta s’ochtends of als ik ga slapen of uit de douche kom doe ik er altijd een beetje op me gezicht , En ik moet zeggen dat me gezicht veel mooier en egaler uitzie . En hij is ideaal voor opkomende puistjes , als je voelt dat er zo’n irritant ding opkomst is doe er dan gewoon een beetje slakkenslijmgel op en echt de volgende dag is het verdwenen ( bij mij toch , want iedereen heeft een ander huidtype , het mijne is een gemengde huid ) dus ik raad het ook weer aan iedereen aan maar het valt wel op wanneer ik hem een tijdje niet gebruikt heb dat ik weer last van puistjes krijg !

liefs Iris xx

Plaats een reactie