review : my skin tinted moisturizer

Geplaatst op

 

Ik had deze onlangs eens gekocht in het kruidvat voor ongeveer 1.99 euro dus een echt echt echt budget product , wat we natuurlijk gewend zijn van Essence . Ik heb wel meerdere keren ervaren dat je enorm veel geluk moet hebben met de Essence producten , de ene keer zijn ze echt super goed maar de andere keer ook weer een totale ramp, bij deze moistruzer was ik echt verrast ! Eerst en vooral zou ik beter uitleggen wat nu precies een moistruzer is ! en dat is dus een vloeibare ‘crème’ die je huid beschermt, verzorgt en hydrateert. Vandaar de naam ‘moisturizer’, aangezien ‘to moist’ in het Engels ‘vochtig maken’ betekent . Dat is natuurlijk een beetje in het kort uitgelegd wat het is , Deze moistruzer heeft een kleurtje gekregen , ik dacht dat er normaal 3 verschillend  waren  , een lichte , gewone en een donkere . Natuurlijk ik bleekscheet heb de lichtste gepakt ! en ik moet zeggen , AMAI die ruikt lekker , echt waar de geur alleen al vind ik dan toch ,is een topper ! Ook voelt je huid enorm zacht en soepel  als je hem op hebt , hij werkt de rode vlekjes voor het grootste deel weg en hij heeft je niet zo’n gezicht dat lijkt alsof je een halve liter foundation op hebt , wat natuurlijk ook al prachtig is ! Dus dit raad ik iedereen aan die op zoek is naar een goede budget moisturizer  , en ik zal hem ook zeker opnieuw kopen als de mijne op is !

Veel liefs Iris xx

Plaats een reactie