Examens

Geplaatst op

 

Ik denk dat de meeste nu onder ons wel examens hebben , en ik moet eerlijk toegeven ik verlang al enorm dat het vakantie wordt ! En ik ben waarschijnlijk ook wel niet de enigste , maar dan nog Vroeger had ik ook altijd enorm veel stress als ik examens had , maar nu is die stress volledig verdwenen , best wel vervelend eingelijk want nu heb ik ook niet het gevoel dat ik moet leren ofzo het kan me allemaal maar weinig schelen , en dat is mischien wel niet zo’n slim idee van mij , want in een vakantietaak of herexamens heb ik ook helemaal geen zin  En normaal heb ik wel altijd stress en paniek dat ik niet genoeg geleerd heb ofzo…dus vreemd , vreemd , vreemd . Hebben er toevallig nog mensen zo’n gevoel bij examens of is het juist omgekeerd ?? Laat het mij weten !!

Veel liefs Iris xx

Plaats een reactie